VITA opplever stor vekst online og søker nå en resultatorientert og fremoverlent eCom ansvarlig som skal utvikle våre abonnementsløsninger.
I denne rollen vil du få ansvar for oppstart og utvikling av våre abonnementsløsninger. Vi ser derfor etter en kandidat med erfaring fra arbeid med abonnementssalg og CRM. Rett kandidat er en kommende «digital stjerne» som vet hva som må gjøres for å rekruttere nye og beholde eksisterende medlemmer og abonnenter.
Siden VITAs abonnementsløsning er i en oppstartsfase vil du bli en nøkkelperson i denne satsningen. Du får jobbe både høyt og lavt med alt fra CRM og kundeklubb, til kampanjer, markedsføring og kundeservice.
Vi søker deg som er uredd og resultatorientert med god digital kompetanse, og som er opptatt av å jobbe strukturert for at VITA skal nå sine ambisiøse mål.
Stillingen rapporterer til leder for Marketing.
Viktigste arbeidsoppgaver:
- Ansvar for å utvikle og drifte VITAs nye abonnementsløsninger
- Delta i utvikling av nettbutikken med mål om høy økt konvertering og best mulig kundeopplevelse
- Ansvarlig for å gjennomføre satte mål/KPI’er for nettbutikken (omsetning, trafikk, konverteringsrate, brutto, ROAS)
- Analyser og rapportering
- Sikre gjennomføring av kampanjer og aktiviteter
- Ansvar for nettbutikkens innhold og produktberikelse
- Sikre kontinuerlig arbeid og forbedring av SEO
- Sikre materiell til alle digitale aktiviteter
Ønsket bakgrunn og kompetanse:
- Erfaring med digitalt abonnementsalg og kundeklubb/CRM
- Minimum tre års relevant arbeidserfaring innen eCom
- Sterk digital kompetanse
- Høyere utdanning
- God kommersiell forståelse
- God fremstillingsevne både på norsk og engelsk
Vi tror at rette kandidat er hardtarbeidende, uredd, fremoverlent, samarbeidsvillig, nysgjerrig og utpreget resultatorientert. Kjenner du deg igjen i dette, og i tillegg er selvgående, analytisk og strukturert, hører vi gjerne fra deg.
VITAs arbeidsmiljø preges av entusiasme, energi og stå-på-vilje. Vi er 33 medarbeidere ved kjedekontoret, og holder til i hyggelige lokaler på Haslevangen.
Søknadsfrist 5. desember. For mer informasjon om stillingen, kontakt gjerne våre rådgivere hos Hodejegerne, Åsta Braathen, tlf.: 989 01 025, eller Elisabeth Lien, tlf.:481 33 390.